volejte 604 32 32 90, ZeliNET - Jiří Zelenka

Kontakty | Doporučit web | Mapa webu

Technická podpora

Možnosti kontaktování technické podpory:

  • e-mail: jiri.zelenka@zelinet.cz nebo zelinet@email.cz (24h denně)
  • sms: 604 32 32 90 (24h denně) Jakmile to bude možné, budeme Vás kontaktovat.
  • telefon: 604 32 32 90 (v pracovní dny 7 - 17 hod), po dohodě i mimo tento čas.

U elektronické komunikace se vždy snažte přesně popsat vzniklý problém (jak se projevuje, od kdy, zda nevznikl po instalaci nějakého sw , jestli zařízení komunikuje apod.) , včetně kontaktních informací na Vás (jméno, příjmení, číslo smlouvy).

Po nahlášení problému s chodem internetového připojení Vás budeme co nejdříve kontaktovat a informovat o možnostech odstranění závady.

Hledáte-li odpovědi na své otázky, dotazy a máte-li problémy se zprovozněním některé části nastavení Vašeho připojení a informace prezentovány na www stránkách nejsou pro Vás dostačující, využijte následujících informací, odkazů a kontaktů k odstranění problémů.

Technická podpora sítě ZeliNET je Vám k dispozici nepřetržitě a můžete se na ni obrátit dle Vaší potřeby. Je přitom zapotřebí dodržovat základní pravidla dle Všeobecných a provozních podmínek.

Máte-li tedy jakékoliv technické problémy, postupujte dle níže uvedeného postupu:

Při kontrole domácího zapojení a nastavení zkontrolujte tedy zda:

  • zařízení (modem / krabička) pro připojení k internetu svítí (bliká) - tj. je napájené (občas může dojít k poruše napájecího adaptéru - např. přepětím a je zapotřebí ho vyměnit)
  • je-li zařízen napájené, zkontrolujte zda síťové připojení (najdete ho v ovládacích panelech pod ikonkou síťové připojení, popř. vedle hodin) je aktivní. V případě problémů je u síťového připojení červený křížek nebo informace síťový kabel byl odpojený. Je-li tomu tak, tj. síťový kabel je odpojený, zkontrolujte jeho zapojení do PC a do krabičky (wifi modemu)
  • pokud je zařízení napájené, kabely správně propojené, vypněte ho na chvíli (např. na 1 minutu) z elektriky - vlivem přepětí, podpětí může být zařízení v "zaseklém" stavu - nikdy u zařízení nemačkejte tlačítko reset
  • zkontrolujte, zda nedošlo k pootočení antény
  • zkontrolujte, zda není připojení do internetu blokované firewallem, antivirem
  • pokud Vám internet funguje, ale je pomalý, může to být z více důvodů:

a) systém Windows může být aktualizován - tj. jsou stahovány a následně instalovány aktualizace
b) používáte-li programy pro stahování filmů (Direct connect, torrent ...) můžou Vám vytížit natolik připojení, že nebudete mít dostatečnou rychlost pro další aplikace. V tomto případě vypněte uvedené stahování a vyzkoušejte funkčnost internetu 
c) zkontrolujte si Windows, zda není zavirovaný nebo napadený trojskými viry, spamem apod.
d) chyba může být v síle signálu - tj. problém s kabelem, anténou apod., tento problém nemůžete prověřit, proto nás kontaktujte

Na všechny výše uvedené body se Vás při telefonním hovoru nebo elektronické komunikaci dotážeme.  Bez zaslání (sdělení) všech těchto informací Vám nemůžeme  přesně poradit  - vyřešit problém.

Technická podpora slouží výhradně k řešení problémů spojených s chodem internetového připojení. Měsíční paušál, který je ze strany uživatele hrazen, je za poskytování internetových služeb. Jakýkoliv jiný problém (nefunkční PC, pomalý PC - zavirovaný apod.) není důvodem k uplatnění reklamace, slevy za připojení apod. Jakékoliv služby, nad rámec poskytovaných internetových služeb (tj. např. oprava PC ..), budou zpoplatněny dle ceníku nebo po dohodě individuálně.

Všem doporučujeme navštívit web - http://bezpecnyinternet.cz/, kde najdete řadu informací a rad, jak se vyvarovat napadení počítače škodlivým softwarem atd.